25 Mayıs 2012 Cuma

V.W Güncesinden'e Bir Cevap: Pelin Batu


12 Nisan 1563..............................: Kuşlar gözlerimden intiharı geçirdi. Sakat kaldım.

Ocak 1582...................................: Geceye yakışır diye erkenden gündüze hızma taktılar.

Mart 1591....................................: Babam anneme yeni bir yalnızlık aldı. Göğü babam sandım.

4 Eylül 1601.................................: Adımı unuttum, bir daha hatırlamama izin vermediler.

1605...........................................: Avrupalı sömürgeciler gözlerine ilk gemiyi çıkardı.

1 Mayıs 1617...............................: İşçilerin rüyalarına çıkan bir tünel buldum.

1623...........................................: Zeytini pencere sanıp, oradan uzaya bakardı.

1632...........................................: Ölmüyorlar diye arkadaşlarıma ağladım.

5-6 Temmuz................................: Yeni bir isim taktılar bana. Bunu sizi söyleyemem.

1641...........................................: Memleketten yağla beraber akraba gönderdiler.

11-20 Ağustos 1654.....................: Kuşlar, kuşlar uçurumlara türemiş.

4 Kasım 1660..............................: Şeytan aldı götürdü.

10 Şubat 1680.............................: Yüz yıl sonra bir kadınla yattım. Ertesinde soldu.

17 Ekim 1695..............................: Galata Kulesi.




Editörün Notu..............................: Çok sonra kuşa yeni adını söyledi. Kuşun kanatları büyüyüp Pelin oldu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder