19 Mayıs 2012 Cumartesi

Kadınlar Tarafından Terk edilmiş Bir Fikre Yolculuk


Ölüme yeminli bir tabur askerin hedefe kilitlenmesi gibi kilitlendim
düğünsüz gelinin,
henüz bölünmemiş ganimetlerine,
daha yağmalanmamış ikinci bir sevdanın ayak izlerini,
şiddet kullanarak silmeye çalışan fikrine.


Lüzumsuz terkedişler kentini biraz önce geçtik.
Bindiğim otobüs bu gece bakire bir gezegene çıkıyor.
Düşünebiliyor musun, o koskoca otobüste bir başına yetim,
bir başına tektik.
İhtiyaç molasında tanrıya daha yakın olsun diye gençliğim
biraz uyuşturucu aldım
biraz yıldız.
Endişelenme, giderken keneviri kasıklarına en yakın meridyene ektik.
Ve bitsin..
Evet bitsin diye çocukluğumdan yadigar bu korkunç ergenlik sancısı
eski bir oyun aldım,
yeni bir tetik!


Tekme tokat dövülmüş bir surat gibi dağıldım,
mosmor rüyanın,
makası kırık kısmına.
kahramanlarımızın cesetleri kutsal kitaplarla beraber yakıldı
İntiharla es zamanlı, bir önceki ihtiyac molasında.
Biraz daha içsem daha güzel olacak diyorum, beni uyutun,
ibadetin makas alınmış, kızıl yanağında.
Bir sır gibi saklayıp durdum mutsuzluğu, ama artık öğrenmelisin;
O, iki şahitle beraber bu gezegenden taşındı
bırak artık, o gelinliği arama!


Bana biraz mutsuzluk getir muavin
köy koksun sevgilim, biraz kekik.
Düşünebiliyor musun muavin, düşünebiliyor musun;
sevişmekten yorgun düşmüş bir kadın gibi bize bakan bu yolda
bir başına yetim
bir başına tektik!


"Aşkım iki şişe şarap devirdim. Beni merak etme. Sen intihar et lütfen "

Üzgünüm sevgilim
gideceğim gezegende yer çekimi yok.
ve artık sorumluluğu olan bir babayım;
senden gizli iki meteoru evlat edindim; adı Endişe adı Olgu
Üşümesin diye ayaklarım, üzerindeki tüm yıldızları da kendime çektim.
Şarabın ağzı açık kalacak şimdi
hep bir yerin açık; bozulacağız galaksinin mahremiyetine doğru.


(Hey muavin, sanırım şu gezegenin adı dünya ve saygı yok orada.Hâlâ güzel, hâlâ yakışıklı bu gençler, ama baksana ne mundar bir durum; ayakta gidiyor cehenneme şu yaşlı, şu çirkin ölüler.)


Yan koltuktaki biletsiz intihara sırtımı dönüp uyuyorum sevgilim.
Sana iyi geceler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder