19 Mayıs 2012 Cumartesi

Sisteme Çok-Sesli Küfürler V


Klişeleşmiş bir kaç şarkı sözü bırakıyorsun
gecenin karanlık sularına.

Hindistan'da bir Paryaydı aşık olduğun adam
Frederic Chopin dinleyip sarhoş olurdu.
Korkunç mülteciliğini yanına alıp
vasati kırk yıldızı bulmayan gecelerin yolcusu olurdu..

O benim güzelim.
Hayvanlarla aram hala iyi.
Ve hala şuursuz pelikanlar besliyorum evimde.
Bu gece bir pitonun avı olacağım.
Hayat üniversitesinden terk
taşşaklı abilerin emriyle!


Biz karanlığa yakalanmadan sevişelim
Sonra sen öldür beni.
Kısırlaştırılmış karadul ek
havan mermisi işçilerinin vücudumda açtığı bahçeye.



Aslında topraksız bir ırkın
milli marşı kadar değersizim.
Daha fazla kaybetiriyorum Amerikan Borsasından.
Bana oynamayın!
Apış aranızdaki tek hücreli mikrobum
saklayamazsınız!
Kırmızı bültenle aranmama şaşışım hep bundan.

Annem polisten korkmaz
boşuna uğraşıyor sam amca.
Sanki bilmez mi;
aklımda Ortadoğu varken,
yoğurdum maya tutmaz!


Orduda tanıdığı olan abiler jilet atarken
kendilerine benzemeyen suratlara,
kaç paradoksun altına adımız düşüldü
boktan sebeplerle.
Büyük İskender ya da Küçük İskender
hangisi demişti:
"Karanlıkta herkes biraz zencidir" diye?


Tanrı yarattığı taşşaklı abileri
kafalarında birer nurla çıkarmıştı analarının rahminden,
kutsanmış dolaşırlardı.
Onlar, Şemdinli olayından beri tanınan
"iyi çocuklardı"..


Bu sebeple sevişmeliyiz seninle sevgilim
müslüman hücrelerimiz paganizmi kabul edene,
bizden diğer hıyarlar gibi cacık olmayacağını anlayacakları
zamana kadar,
bahanenin koltuk altı kıllarına gizlenerek..
Sevişmeliyiz!


Evcilleştirilmiş acılarını arabalarının bagajına yükleyip
sınırı geçmeye çalışan insanların varlığını bilip,
içsavaşlarda "gerçek" şehitler verdiğimde
sen, kanlı çarşafların yerini beyazın aldığı
döl yatağımda uyurdun..
Polis, karakollarda işkence aleti olarak kullanırken
inançsız ahımızı
ne bir fiil eklemiştin önüme ne de sonuma bir ek
sen, sessiz.
Güzel uyurdun!


Sevişmeliydik:
Devlet terörünün üzerine boşalana dek!


Klişeleşmiş bir kaç şarkı sözü bırakıyorsun
gecenin karanlık sularına:

"baba ben yıkıcıyım ama..
ama kendini bilmez değilim"
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder