19 Mayıs 2012 Cumartesi

Sisteme Çok-Sesli Küfürler III


İmam nikahlı karımdan ayırın ruhumu
imam bey!
Artık beni tatmin etmiyor.
Apdest-siz dualarınızla uyutun mutluluğu.
Ve beni de vurun!
Vurun ki; sizin hiç işleme koymayacağınız boşanma dilekçelerinde
kalsın adım..

Şaranpole yuvarlanmış bu ağır yaralı aşkın
dudağından düştüm ben,
elinizde ki tesbihlerin yarıklarına.
Allah için vurun beni!

Der(t)s programım hazır
toplayın tüm cemaati
ikindi namazının ardından siperlerinize geçip
recim edin beni.


İmam efendi!
Elimde kaldı bu aşkın vites kolu..
Gelin,
tecavüz edin beynimi!

Zaten hediye ettiğiniz tabutun içerisi
geceden kalma şarap artıkları dolu.

Biliyorum,
sevgilimin ve cemaatin duaları benimle olacak.
Artık ilgili bakanlık,
beni müfredattan kaldırabilir..

Nede olsa failim, meçhul kalacak! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder