19 Mayıs 2012 Cumartesi

Filistin Çok Gizli Haber Alma Örgütü


Alkolün mabedinden sesleniyorum sana.
İri göğüsleriyle bir bahar tüm çocukları doyurmaya gelecek
gibisinden bir haber henüz geçmediyse ajanslardan
suyumu ısıt.
hâlâ tuzumuz kuru
şu çatlamak için küçük bir arçı şok bekleyen testide
içtiğimiz kan hâlâ dupduru

Seni kandırdılar
Taze gelinin duvağı gibi saltanat hiç kalkmadı.
unuttun mu
binbeşyüzbilmemkaçı en son yiyen malukat
senin düşlerini tırmalayan o son kedi
onu alnından öpmek yerine
alnından vuranlar, tarih dersinde boğulup gittiler.
Kapak olsun şimdi sana bu trajedi.

Alaca gökyüzünde hüküm süren son saltanat
kırmızı kavuklarıyla şehrin ırzına geçmeye dünden razı kuşların.
Yeryüzüne döndüğümde saçım sakalım beyazlamış oluyor affet
affet çünkü mabedime dönüyorum.
çünkü ibne devlet anlayışından bıktım
çünkü yıl ikibindokuz
yeryüzündeki saltanat hâlâ puştların.


Velhasıl
Yine sen haklı çıktın Metin abi.
Ne zaman bir dost bize gelse biz evde yokuz.
Beynimin enkazından dün bir çocuk daha çıkarıldı.
Artık kafam dokuzyüzdoksandokuz.
Bir milyonu unutmadım tabii. Oda olacak
Her sayı şimdi daha yaralı
her sayı elindeki beyaz bayraklarla ölüme koşan mazmut bir atlı.
Yine sen haklı çıktın Metin abi.
Ne zaman bir dost bize gelse biz evde yokuz.
Ya bi'beş rakısı için alkole kadar gitmişizdir
yada esrara yatılı.


Sana kendi özel mabedimden sesleniyorum:
Dün gece cesetlere karşı açtı çiçeğini erik
o cesetler ki ninnisi kulağında Türkiye kadar sessiz Türkiye kadar çaresiz,
usulca dönüp ölüme yatar.
dün gece şehre doğru saçtı polenini erik.
adın batsın dediğimde
kaçı batar?
Ah tabii biz her zaman telaffuzu zor isimleri sevdik.

Sana alkolün mabedimden sesleniyorum erik
Ağlamıyorum.
Gözüme rakı kaçtı
Gözüme esrar kaçtı
Gözüme yirmiiki yaşım kaçtı
Benim gözümün bebeği yandı erik.
Ağlamıyorum.



- "Üzgünüz sayın ceset seviciler, yayınımıza savaşsal bir nedenden dolayı ara veriyoruz. Bol bombalı bir gece ve o bombaların götünüzde patlaması dileğiyle... Hep düşünen adam heykeli olarak kalın. Yayında ve yapımda emeği geçen tüm arkadaşlarım adına sizin taaa..................... "

- Kestik


Biz her zaman telaffuzu zor, çoğul isimleri sevdik. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder