19 Mayıs 2012 Cumartesi

Gizli Çekim Bilinçaltı Görüntüler


Terk ettiğimiz bir terminalin önünden geçeceğiz birazdan
orada teşekkür etmeyi unuttuğum bir büfe var
muavin var;
teşekkür etmeyi unuttuğum yanık bir lastik izi,
beni ölümden kaçıran motorun, harikulade sesi var.


Hatırlarsın; çok nefis vebalar tatmıştım
henüz anamın dibine düşmemişken
öpülür öpülmez ansızın kurbağa olmak isteyen suni döldüm
fahişelerin südyensiz göğüslerine elleyerek bölündüm
Tabii ki doğru söylüyorum
yoksa ne coğrafya derslerinde kıta olurdu
ne de şarkılarda
Hem öyle olmasaydı aşık olabilir miydim coğrafya hocama.
Ah güzelim, kim bilir şimdi nasılsın, kaçıncı çocuğuna gebesin.
Oysa ne güzel anlatırdın meteor olup benden kopan Afrika'yı,
Ah!
Defterlerime adını hiç yazmadığım sözsüz notum,
Ben bu sevdada hiçbir zaman veremeyeceğim bütlere kaldım

atsız, avratsız, silahsız soyguna çıkan
şapşal bir geceyi şarapla satın alıp,
toprağa hiç düşmeyecek olan tüberküloz yağmurlara ağladım!


İmdat! Diyorum
İmdat!
Açın hemen sol şeridi; biri beni dolaştığı tüm şehirleri mayıştıran kenevire bağlasın,
ota bağlasın, boka bağlasın.
Tüm şırıngaları alın ellerinize; düşman tatlı sularda saklanıyor.

Biliyorum,
biliyorum; Onlar burdan taşınalı çok oldu.
aynı filmi izleyip, aynı adama aşık olmak ve gitmek peşinden,
zaten kesilmiş tüm kadınların ortak noktası da buydu.


Asya'n olaydım
Bana kafa tutan Komünist Çin'in olaydım
Doğumuna izin verilen tek çocuğun..


Daha önce alçakça terk ettiğimiz tarminalin önünden geçeceğiz birazdan.
Orada küfretmeyi unuttuğum bir bilet var
boş bir zelzele
boş bir bavul, boşluğu sevgilisini sanan.
ki, söylemişlerdi bize; eğer giderseniz, buralara dolular içi boş yağar diye
Evet hatırlıyorum; orada iltihaplanmış bir aşk var
başkasını dinlememe engel olan,
siyam ikizi bir yanın;
birine atekaltı diyorum,
diğerine bilinçaltın..


Döllenmesi tanrı tarafından yasaklanmış bir yumurtaya enjekte ediyorum;
tümden gelip ölüme giden yanımı.

Ah melekler!
Tüm günahlarım sizin olsun,
beni ateşe tapan kabilelerin kazanında, boş bir ders niyetine kaynatın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder