19 Mayıs 2012 Cumartesi

Sisteme Çok-Sesli Küfürler


Çarpık sahneleşmenin sonucu olarak
"öl" notası eksik kalıyor tüm parçalarda.

Adım geçip gidiyor polis telsizinden.
Yerini hiç bilmediğim, kronik acımın
en kemik kısmına.

Şarjöründe trafik!
silah çekiliyor İstanbula.
Piyanist santorümüz eksik.

Mülteci boğmuş olmanın verdiği gururla
deniz, göğsünü kabartıp
nota seferi yapan sandalı küçümsüyor.
Kocasız kalmış denizanalarının
altında, istek bir death metal çalıyor..
"ü" notası eksik!

Başkasının sevişgen cümlelerini
kendi masturbasyonu yapan telekulak polise
inat sesim,
telefondan gelen sese nota sormuyor.
Omurgasız sistem böceğinin antenlerine boşalıp sade
bastonundan tekmeliyorum.
Ay ışıyınca polis,
beni arıyor..

kül ve nadasa bırakılmış tekel birasına benzer şarap bacaklarının arasında
her vajinal deformasyon sonrası,
saçımdan bir tel çal ve ekle
"m" notası hepten eksik kemanın sapına.
Sonra tanrılara kurban et beni,
ardından tüm orospuları..
Sen geç electro gitarın başına.


Son kez istek bir death metal çal
kasıklarıma.
ikinci el bagetlerini karıncalanmış beynime saplayan
polisi henüz vurmamışken ben,
sen çal!
Biz marihuana içelim.

Bu cümle sana
hangi faili meçhul cinayeti
under the!


Sen çal
bu ayin hiç bitmesin! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder