25 Mart 2020 Çarşamba

Yarasına Karanfil Üfleyen


Bugün Pazartesi mi? 
kapının, pencerenin durumu
Salıyı gösteriyor.
Edip Cansever.

bahçelerden geliyorum.
bir tek alkollüyken görülen renklerden
ondan tırnakların içi siyahlık.
az önce mutfaktan gelen,
kırılan bardak gürültüsü.
ilk ses
ve ılık
uzun zamandır kıyılarıma vuran.
hoşgeldin! kalabalık..
kalabalık şehirlerden geliyorum
sarılamıyorum kusura bakma
ellerim biraz bulaşık.
kim nerde görmüş beni
narın taneleriyle rakı içerken.
boy sıralarına göre söz verirken onlara.
hurafedir!
hurafedir elleri çocuklara anlatılır.
ya da bir karanfili okşar en güzel yerinden geceleri.
o karanfil ki, en heyecanlı yerimde biter.
kimden geliyorum.
neden serilmez yere döşekler?
somya!
somyaya uzanmış
güzel öpüşen genç bir kadını çekiştirir hayaletler.
karanfil tutmuş avuçlarından koklarım.
kim
ne zaman öpmüş
antik bir korku dudaklarım.



2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder